Nenäpäivä-tapahtuma

Written By: admin on marraskuu 15, 2017 No Comment

nenapaiva_yleinen_1_2

Tapahtumaa edeltävä päivä

Suurin osa tuli auttamaan perjantaina järjestelyissä heti koulun päätyttyä klo 15! Temppurataan piti hakea liikuntahallilta tarvikkeita, sekä askartelimme tapahtuman kaikki kyltit ja opasteet. Tuolloin piti myös testata hattarakone kuntoon. Hyvällä talkoohengellä työt kestivät klo kymmeneen asti ja sen jälkeen oli väsynyt, mutta ylpeä olo. Menihän siinä sentään kuusi tuntia + koulupäivä.

Tapahtumapäivä

Lauantaina 11.11 Hakkarin oppilaskunta järjesti koululla nenäpäivä tapahtuman. Tapahtumassa oli tarjolla kaikenlaista tekemistä koko perheelle. Hinta oli 2 euroa ja hintaan sisältyi koko ohjelma ! Ohjelmaa oli taikurin esitys, lekin salibandy jaoston laukaisupaikka , ongintaa ja muuta mukavaa. Taikurina toimi Timo Tiikkainen, jonka esityksestä vieraat pitivät. Onginnassa lapsia kävi noin 90. Yhdessä luokassa tapahtui kasvomaalausta, tehtiin lettejä ja Ryhmä-hau tai My little pony tatuointeja. Hippa järjesti temppuradan ja lapset saivat halutessaan hiljentyä piirtämään tai värittelemään. Kahviossa oli tarjolla monenlaisia oppilaskunnan leipomia herkkuja edullisella hinnalla ja pihalla oli makkaraa By nuorisotyöntekijät. Kahviossa oli myös hattaraa. Nenäpäivä tapahtuman vieraaat pitivät tapahtumaa edullisena ja hauskana. Tapahtuma sai tuottoa : 860,70 euroa, jotka menivät punaiselle ristille. Vieraita tapahtumassa kävi odotettua enemmän. Hakkarin koulu osallistui tapahtumalla Isac Elliotin haasteeseen. Isac Elliot on luvannut esiintyä parrhaimman tapahtuman järjestäneellä koululla. Toivomme voittoa kilpailusta, että Isac Elliot valitsisi juuri meidän koulun mihin tulla esiintymään ! Ensi vuonna uudelleen !

IMG_9732 IMG_9740 IMG_9755 IMG_9765 IMG_9767 IMG_9777 IMG_9826 IMG_9851 IMG_9872 IMG_9878IMG_9730