Lisää parkkitilaa Hakkariin.

Written By: admin on marraskuu 15, 2017 No Comment

Hakkarin koulun e-solun parkkipaikan viereen on rakenteillaan uusi parkkipaikka kaikille koululla asioiville ja kävijöille. Parkkipaikan laajennuksen syynä on, että Hakkarin koululla pidetyissä juhlissa tai tilaisuuksissa ei ole ollut tarpeeksi parkkitilaa. Sen takia e-solun parkkipaikkaa suurennettiin ja sen viereistä tietä levennettiin. Tien levennys uskotaan valmistuvan tällä viikolla, mutta se ja parkkipaikka uupuvat vain asfaltti päällystyksen, mutta huonot sää olosuhteet saattavat estää sen. Jos parkkipaikkaa ei saada tänä syksynä päällystettyä työ joutuu odottamaan talven yli ja se jatkuu ensi keväänä.

työmää1