Home » Archive

heinäkuu 2011

Written By: admin on heinäkuu 18, 2011 No Comment

Keväällä 2011 jäjestettiin vapaaehtoisille opettajille kolmen päivän koulutusputki sähköisen oppimateriaalin laatimisesta. Blogiin tulee myöhemmin tarkempi kuvaus koulutuksen sisällöstä ja siitä saadusta palautteesta. Myös aihioiden tarkemmat kuvaukset tulevat blogiin myöhemmin syksyllä. Koulutukseen osallistui n. 20  TVT-taidoiltaan eri tasoista opettajaa.

Alla olevista linkeistä pääset katsomaan esimerkkejä koulutuksessa laadituista aihioista ja materiaaleista.

Promethean älytaulun käyttökokemuksia ja opetusmateriaalin tuottamista ActiveInspire […]

Written By: mikaset on heinäkuu 12, 2011 No Comment

Päivitimme Debian palvelimemme ohjelmistoversion Lenny:stä Squeeze:ksi. Lisäksi Moodle 1.9 päivitettiin tasolle 2.0. Syksyn aikana otamme käyttöön Moodle 2.1:n, jossa on valmiina sisään rakennettuna tuki mobiililaitteille (kuten iPhone, iPad, Android) ! :

Tämä on merkittävä askel Moodlen käytössä mobiilioppimisen työkaluna!

Copyright ©2009 Meidän koulu 3.0, All rights reserved.| Powered by WordPress| Simple Indy theme by India Fascinates