Home » Aihioiden pedagogiikka, Aihioiden upottaminen, Moodle, Oppimisaihio koulutus, Pedagogiikka

Esimerkkejä Sähköisten oppimisaihoiden laatiminen koulutuksessa tehdyistä aihioista

Written By: admin on heinäkuu 18, 2011 No Comment

Keväällä 2011 jäjestettiin vapaaehtoisille opettajille kolmen päivän koulutusputki sähköisen oppimateriaalin laatimisesta. Blogiin tulee myöhemmin tarkempi kuvaus koulutuksen sisällöstä ja siitä saadusta palautteesta. Myös aihioiden tarkemmat kuvaukset tulevat blogiin myöhemmin syksyllä. Koulutukseen osallistui n. 20  TVT-taidoiltaan eri tasoista opettajaa.

Alla olevista linkeistä pääset katsomaan esimerkkejä koulutuksessa laadituista aihioista ja materiaaleista.

1. Promethean älytaulun käyttökokemuksia ja opetusmateriaalin tuottamista ActiveInspire ohjelmalla.
  2. Kuvankäsittely Photoshop: Taikasauva ja kuvan siirto toiseen kuvaan
  3. Murtolausekkeiden sieventämistehtäviä
  4. Ruotsin kielen ruumiin osien nimeämisharjoituksia.
  5. Ruotsin kielen adjektiivien taivutusta
  6. Yhteyttäminen englannin kielisessä biologian opetuksessa