Home » Moodle, Sähköiset opettajainhuoneet

Sähköinen moodlen opettajainhuone otetaan käyttöön Lempoisten koululla syyslukukaudella 2012

Written By: Isto on elokuu 9, 2012 No Comment

Lempoisten koululle (alakoulu) räätälöitiin Hakkarin sähköistä opettajainhuonetta mallina käyttäen oma sähköinen opettajainhuone. Tarkoituksena on ottaa sähköiset opettajainhuoneet käyttöön myös muilla alakouluilla, jotka haluavat sellaisen. Sähköinen opettajainhuone toimii polkuna ottaa moodle myös opetuskäyttöön alakouluilla. Opettajain huoneen sisällöistä tulee myöhemmin tarkempi kuvaus hankesivuille.