Home » Ei kategoriaa

Hakkarin koulun opettajille pidetään käyttöönottokoulutus mobiililaitteista

Written By: Isto on tammikuu 22, 2013 No Comment

Hakkarin koululla pidetään halukkaille opettajille käyttöönottokoulutus mobiililaitteiden opetuskäytöstä. Koulutus käsittelee Ipadisalkun ja miniläppäreiden peruskäyttöä oppitunneilla. Koulutus pidetään 23.1.2013 Hakkarin koulun luokassa C 33.

Sisältö:

1. Langattoman verkon luominen Ipadisalkun lähettimellä sekä miniläppäreilden ”muropakettilla”
  2. Ipadien peruskäyttö
  3. Ohjelmistojen esittely